Умови гарантії
Гарантійний ремонт устаткування, що вийшло з ладу, проводиться безкоштовно протягом гарантійного терміну, якщо при огляді встановлено, що це брак заводу-виробника.
Гарантійний термін експлуатації обладнання складає 12 місяців із дати продажу. На всі товари видається гарантійний талон, який дає право на гарантійне обслуговування придбаного товару протягом усього терміну гарантії.
Під гарантійним обслуговуванням мається на увазі зобов'язання Продавця перед Покупцем щодо безкоштовного відновлення працездатності обладнання для усунення дефектів та несправностей, не пов'язаних із порушенням Покупцем правил зберігання, монтажу, введення в експлуатацію обладнання.
Умови гарантійного обслуговування не передбачають проведення технічного обслуговування та профілактичних робіт (огляд, чищення, мастило, натяг ременів, регулювання тощо). Такі роботи можуть бути виконані Продавцем для Покупця, при цьому вартість та строки виконання робіт будуть передбачені відповідною угодою.
Гарантійний ремонт не проводиться у таких випадках:
- пошкодження обладнання з вини покупця внаслідок неналежного використання, порушення правил транспортування, зберігання або проведення вантажно-розвантажувальних робіт;
- недотримання технічних вимог, викладених в інструкції з експлуатації (недотримання норм завантаження, застосування не сертифікованих струмових приладів захисту тощо) або у разі аварії;
- за наявності на внутрішніх електромагнітних частинах виробів слідів рідини, пилу, комах, а також самих комах, що є причиною поломки; - за наявності механічних пошкоджень;
- самостійний ремонт або ремонт третіми особами.
- відсутності регламентного технічного обслуговування спеціалізованою організацією або особами, які мають відповідну кваліфікацію.
Гарантія не охоплює дефектів ламп розжарювання, флуоресцентних ламп, скла, фарбування, корпусів, замків, дверей, витратних матеріалів та гумових ущільнень.
Після закінчення терміну офіційної гарантії Ви можете укласти договір на технічне обслуговування.
Термін прибуття спеціалістів до покупця – протягом 3 робочих днів з моменту надходження заявки, якщо обладнання встановлено у м. Києві. Якщо проведення ремонтних робіт на місці неможливе або якщо обладнання встановлено поза м. Києвом, то ремонт здійснюється в сервісному центрі. Витрати з демонтажу та транспортування несе покупець. У разі неможливості відновлення працездатності (ремонту) обладнання продавець зобов'язується замінити товар на аналогічний протягом стандартного терміну поставки від виробника. Термін постачання нового обладнання обчислюється з дня укладання Дефектного акта. Витрати з демонтажу та транспортування несе покупець.