Сервісне обслуговування
Сервісна служба забезпечує комплексну сервісну підтримку клієнтів компанії "Лорд Україна".
Програма сервісної підтримки включає не тільки монтаж обладнання, пуско-налагоджувальні роботи та виконання гарантійних зобов'язань, а й проведення дистанційного моніторингу, а також планового технічного обслуговування (контроль, діагностика та профілактика обладнання).
Супровідне сервісне обслуговування включає:
- Монтаж обладнання. Здійснюється відповідно до затвердженого плану розміщення обладнання.
- Пуско-налагоджувальні роботи. Налаштування встановленого обладнання відповідно до тих технологічних процесів та функцій, які воно має виконувати.
- Виконання гарантійних зобов'язань. Заміна агрегатів та вузлів, що вийшли з ладу з вини заводу-виробника. Навчання персоналу.
- Навчання персоналу підприємства щодо щоденного догляду за обладнанням та правил його експлуатації.