Кошик
416 відгуків
АКЦІЯ НА ОБЛАДНАННЯ GOODFOOD ДО 31 ТРАВНЯ 2024 РБезкоштовна доставка

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (95) 552-60-06
+380 (67) 462-34-43
+380 (44) 233-39-40
вул. Тростянецька, 51, Київ, Україна
Обладнання для професійної кухні ресторану, кафе, бару, їдальні та фаст-фуду
Кошик

Потрібен «холод» для підсобки

Потрібен «холод» для підсобки

Деякі торгові точки, наприклад, магазини пішохідної доступності, укладають договори з постачальниками продуктів на щоденні поставки. У такому разі відпадає необхідність у великих камерах зберігання, достатньо мати холодильні та морозильні шафи для зберігання добового товарного запасу. До речі, слід пам'ятати, що холодильні вітрини при традиційній формі торгівлі через прилавок є експозиційними і, в силу технічних і конструктивних особливостей, не призначені для тривалого зберігання охолоджених і заморожених продуктів. Якщо магазин працює не цілодобово, то по закінченні роботи продукти необхідно перемістити для зберігання в холодильні камери або шафи.

Скільки необхідно камер для магазину? У супермаркеті площею до 1000 кв. м рекомендується встановлювати як мінімум, дві низькотемпературні камери об'ємом 20 куб. м з температурним режимом -18... -20°С (одну – для зберігання м'яса, м'ясних напівфабрикатів, іншу – для риби, рибних напівфабрикатів) і три середньотемпературні такого ж обсягу з температурним режимом +2... +8°С (одну – для гастрономічної продукції, другу – для овочів і фруктів, третю – для молочних продуктів). Загальна кількість камер та їх обсяг визначаються в кожному конкретному випадку при проектуванні магазину, враховуючи розміри приміщення, види використовуваних продуктів харчування і їх кількість, графік надходження товару від постачальника і строки зберігання, а також фінансові можливості замовника.

При виборі шафи для зберігання продукції враховуються розміри підсобного приміщення, де вони будуть встановлюватися. Як правило, більшість вітчизняних і зарубіжних виробників випускають шафи з об'ємом 700 (або 650) та 1400 л (1500 л). Для зберігання продукції поза торгового залу краще використовувати шафи з глухою дверима з-за значно меншого енергоспоживання. Конструктивно агрегат в таких шафах встановлюється або внизу (шафи Solo і Duet від заводу Cryspi) або зверху (як у моделей виробника «Полаир»). Складно віддати перевагу тому чи іншому варіанту розташування агрегату, але при невисоких стелях в підсобних приміщеннях, внизу буде краще для охолодження компресора холодильника.

Для зберігання різних видів продуктів, що випускаються шафи з різними температурними режимами: 0...+6С – для гастрономічної продукції, – 5...+5С – для охолоджених м'яса і риби (інакше називаються «об'єднані»), -18С – для замороженої продукції. Для зберігання плодоовочевої продукції краще використовувати камери, де можна встановити необхідний діапазон температур від +8 до +15С.

У будь-якому разі прийняття рішення про вибір холодильного обладнання для підсобних приміщень підприємства торгівлі має прийматися при технологічному проектуванні конкретної торгової точки.

Інші статті
  • Огляд настільної індукційної плити Gastrorag TZ-JDL-C30A1
    Огляд настільної індукційної плити Gastrorag TZ-JDL-C30A1
    Зараз в нашому огляді — одноконфорочная індукційна плита TZ-JDL-C30A1 бренду Gastrorag. Фірма Gastrorag позиціонує себе як виробник висококласного обладнання, її цільова аудиторія — компанії і заклади громадського харчування (кафе, бари, піцерії, ресторани, де необхідно готувати багато і швидко).
    Повна версія статті
  • Огляд індукційної одноконфорочная плитки Suhini SH-IP20A
    Огляд індукційної одноконфорочная плитки Suhini SH-IP20A
    Індукційна одноконфорочная плитка SH-IP20A — продукт від вже набридлій на ринку фірми Suhini, позиціонує її як простий в управлінні і корисний прилад, що дозволяє швидко вирішити окремі завдання. Компанія Suhini міцно влаштувалася в каталогах торговельних мереж з широким асортиментом своєї продукції для кухні.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner