Лід - це просто
Якщо ви вже вирішили, що ця техніка вам необхідна, незайвим буде знати, що льодогенератори бувають трьох типів.
Купуючи льодогенератор, підприємець повинен насамперед визначити, якою лід йому необхідний. Справа в тому, що певна модель може робити тільки один тип льоду. Якщо це льодогенератор кубикового типу, він видає холодний продукт у вигляді кубика, усіченого конуса або стаканчика. Причому останній буває невеликого розміру – 22х24 мм (так званий європейський тип), середнього – 33х34 мм (іспанська) та ще більшого – американський.
Крижаний стаканчик має велику площу зіткнення з рідиною, а значить, швидше охолоджує напій. У той же час кубик завдяки своїй формі тане повільніше.
Основна область використання кубиковых льодогенератора – ресторанний бізнес. Лід додається у прохолодні напої, використовується для приготування різноманітних коктейлів. Як правило, він становить до третини обсягу подаваного напою, що дозволяє судити про рентабельність техніки, що виробляє лід.
Кубиковые льодогенератори малої продуктивності дозволяють одержувати 12 кг льоду на добу. Цікаво, що цей варіант останнім часом користується неабиякою популярністю у приватних осіб. Обладнання використовують при організації вечірок, корпоративних свят, в офісних міні-барах. Моделі, найбільш затребувані ресторанами, кафе і барами, виготовляють 30-60 кг льоду на добу.
Найчастіше ресторатори використовують стаціонарні льодогенератори, які підключаються до водопроводу. Робота такої техніки не вимагає ніякого втручання користувача. При включенні в мережу апарат починає виробляти лід, викидаючи його в теплоізольований бункер. Коли ємність заповнена, машина вимикається. По мірі використання отриманого продукту термодатчик реагує на зниження рівня льоду в бункері і знову включає машину.
Там, де підключення до водопроводу неможливо, доводиться обходитися заливними льодогенератор. Вода в них наливається вручну, а надалі користувач стежить за її рівнем в бункері. Апарати цього типу мають невелику продуктивність, а їх корпус зроблений з пластику, а не з нержавійки, як у стаціонарних.
У льодогенератора невеликої продуктивності (до 140 кг на добу) агрегат і бункер об'єднані одним корпусом. Якщо машина має більший вихід продукту, бункер купується окремо. Всі апарати розраховані на цілодобову роботу.
В якості опції до льдогенератору пропонуються очисники води. Вони дозволяють отримувати більш якісний лід – прозорий і без бульбашок. Плюс до цього фільтри виключають осідання іржі і піску на форсунках апарату, яке згодом призводить до його виходу з ладу. У деяких випадках, коли очищення води потрібно для декількох видів обладнання, доцільніше встановити загальний фільтр на вхідну трубу. Це вийде трохи дорожче, зате не потрібні індивідуальні фільтри для кожної одиниці обладнання.
Льодогенератори цього типу видають гранульований лід – великі градинки діаметром 1 див. Такий продукт може використовуватися в ресторанах для подачі ікри, шампанського або вина, організації салат-бару або шведського столу, коли тарілки з готовими стравами виставляються на крижану підстилку, а також для викладки свіжої риби в магазинах. Ще один активний користувач подібної техніки – харчові підприємства. Наприклад, в кондитерських виробництвах лід додають в тісто, щоб уникнути перегріву ножів тістомісильної машини. Виробникам фаршу підмішування льоду дозволяє довше зберігати його товарний вигляд (фарш має властивість швидко заветриваться).
Льодогенератори гранульованого льоду мають продуктивність від 50 кг до 6 т на добу. Найбільшою популярністю користуються моделі, що видають від 100 до 400 кг льоду на день. До речі, якщо питання економії на підприємстві стоїть гостро, для створення запасу «холоду» можна придбати додатковий бункер. Це дозволить обходитися льдогенератором меншої продуктивності.
Льодогенератори лускатого льоду
Різновид описуваного обладнання – льодогенератори лускатого льоду. Кінцевий продукт має плоску довгасту форму (довжиною 2-3 см). Завдяки низькій температурі -7оС він довго зберігає свій вигляд. Лускатий лід використовується для продажу риби: підстилка не тільки зберігає свіжість продукту, але і привертає увагу покупця до товару. Він також застосовується для зберігання і транспортування риби і морепродуктів. Льодогенератори лускатого льоду спеціального виконання поставляються на рибальські судна. Лусочки, як і гранульований лід, можуть бути використані при подачі напоїв у ресторанах, організації салат-барів. Апарати цього виду мають найбільшу продуктивність – від 350 кг до 9 т на добу.
Якщо льодогенератори невеликої й середньої продуктивності мають моноблочну систему (компресорно-конденсаторний блок і механізм, що виробляє лід, знаходяться в одному корпусі), то машини продуктивністю від 900 кг на добу найчастіше пропонуються у вигляді спліт-системи. Її особливістю є те, що компресорно-конденсаторний блок, щоб уникнути шуму і спеки виноситься в машинне відділення або на вулицю.
Льодогенератори відносяться до обладнання, яке не доставляє клопоту співробітникам сервісної служби. Дорікання виникають дуже рідко. Важливо тільки пам'ятати, що більшість моделей льодогенератора, як і будь-холодильне обладнання, не розраховане на роботу при температурі вище 35оС. В таких умовах користувач техніки замість оформлених шматочків льоду отримує крижану кашу.
Петербурзький ринок.
У Північній столиці широко представлені льодогенератори італійських виробників: ZANUSSI, BREMA, SIMAG, SCOTSMAN, EURFRIGOR, STAFF. Крім цього, можна знайти іспанську продукцію (ITV), американську (ICE-O-MATIC), німецькі льодогенератори MAJA та інші.
Якщо говорити про його рейтингу, наразі найбільш затребуваними залишаються італійські машини.
Вартість невеликого льодогенератора, придбаного для кафе чи ресторану, зазвичай становить від 650 до 1500 євро. Ціна на промислові моделі високої продуктивності може доходити до 70 тис. євро.
Щоб не помилитися з вибором продуктивності льодогенератора, варто прислухатися до рекомендацій фахівців, які допоможуть її розрахувати. Так, якщо продуктивність ковбасного цеху становить 1 т на добу, для забезпечення його потреб достатньо апарату продуктивністю 80-100 кг Льодогенератора такої ж продуктивності достатньо і для викладки риби в 2-метрової вітрині.
До речі, якщо апарат виробляє більше льоду, ніж це необхідно для власних потреб, можна запропонувати його надлишки сусіднім магазинам або літнім кафе, які не завжди мають таку техніку в своєму арсеналі, і таким чином збільшити прибуток свого підприємства, роблячи гроші практично з повітря.
- Огляд настільної індукційної плити Gastrorag TZ-JDL-C30A1Зараз в нашому огляді — одноконфорочная індукційна плита TZ-JDL-C30A1 бренду Gastrorag. Фірма Gastrorag позиціонує себе як виробник висококласного обладнання, її цільова аудиторія — компанії і заклади громадського харчування (кафе, бари, піцерії, ресторани, де необхідно готувати багато і швидко).Повна версія статті
- Огляд індукційної одноконфорочная плитки Suhini SH-IP20AІндукційна одноконфорочная плитка SH-IP20A — продукт від вже набридлій на ринку фірми Suhini, позиціонує її як простий в управлінні і корисний прилад, що дозволяє швидко вирішити окремі завдання. Компанія Suhini міцно влаштувалася в каталогах торговельних мереж з широким асортиментом своєї продукції для кухні.Повна версія статті